Thank you for a great lesson.今日は、QQE Basics Book 2の途中の復習問題のレッスンでした。前回の理解度の確認してからは、主にチャットに回答を書いていく時間になりました。優しい先生です。週末も変わらず家で仕事をしてしまいますが、レッスンで癒されました。
Mika
2021-10-17 11:59
It was my second time her lessons. She gave me some questions before starting lesson and she gave me some comments for my answer. Her comments are always positive and thoughtful.