I took “speech practice”. He is very good teacher. He taught me patiently and friendly. After the feedback, he gave me the suggestions that are very helpful for me!
スピーチプラクティスを受講しました。とても良い先生です。丁寧にフレンドリーに教えてくれました。フィードバックの後はとても私に合ったアドバイスをいただきました!
Thank you💛