カリキュラム:Basic English
先生が入室された途端、マイクに周囲の騒音まで拾ってしまっているようで騒がしく、終始先生の声が聴き取りづらくて大変でした。とっても一生懸命授業をしてくださったので、騒音によって集中が妨げられてしまうのは残念だなぁと思いました。
答えが合っていても、しっかり理由まで尋ねてくれるのは勉強になり、有難かったです。笑顔で褒めてくれる優しい先生でした。また授業でお会いましょう!
Yuka
2023-02-08 22:57
ほとんど先生が話してたのか、話す機会が少なく感じた
David
2023-02-08 21:56
(该用户没有进行文字评价)
Hide
2023-02-08 12:00
Overall good lesson and friendly manners.
One thing I’m sorry about the noise around him kept disturbing our conversation.This is not his fault but it should be taken some actions to keep our lesson environment comfortable.
Thank you!